środa, 20 lutego 2013

Tagi 2013 LUTY

Zwierzyniec - cztery łapy - to temat lutowego wyzwania Tagowego. 
Planowałam wykorzystać pokolorowany przeze mnie stempel żyrafki, ale jak to z koncepcjami bywa- uległa ona zmianie.
Tak w radosnych barwach Kapuśniaczkowej kolekcji z wykorzystaniem stempli z Agaterii - głównego bohatera -czyli Jeżyka, stempelka drzewka z tego zestawu oraz nieodzownej fastrygi.







Zajrzyjcie jeszcze tutaj, by zobaczyć jak inne scraperki zinterpretowały nasz lutowy temat :

http://papierowaobsesja.blogspot.com/
http://miadecora.blogspot.com/


32 komentarze:

  1. Ale uroczy tak, a jeżyk przesłodki! Super podeszłaś do tematu

    OdpowiedzUsuń
  2. ale wesoły,piekny tag i super kolorki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też tęsknię za zielenią na dworze :-))) Optymistyczny tag :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wesoły tag, jeżyk cudny:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity tag....taki inny niż wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  6. A to jabłuszko w kropki to jakaś krzyżówka z muchomorkiem ? Jeżyk jest słodki :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag, niesamowicie wesoły;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy i ślicznie wykonany tag :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wesoły, genialny pomysł! Zachwycona nim jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale swietny! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ilustracja do bajki,piękny

    OdpowiedzUsuń
  12. kapitalny stempelkowy tag! jeżyk jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  13. No i wyszedł piękny tag. I świetnie zareklamowałaś jeżyka. Też chcę takiego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyjątkowo oryginalny :) Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam zimę, a tu lato w pełni:) Piękny układ i rysunki,świetnie Ci wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  16. uroczy tag,
    takie zwierze przychodzi do nas na działce

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny tag, a jeżyk bardzo słodki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny i jaki wesolutki... a trawka jakby z filcu...

    OdpowiedzUsuń
  19. Wesolutki, piękny tag. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale słodki jeżuś :) Świetny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale radośnie i sympatycznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodki tag taki dziecięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki uroczy Tuptuś! Śliczne 'cztery łapy" :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wesolutki ten Twój tag :) a o skutkach planowania też coś wiem...

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki slodki jezyk z jabluszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)