czwartek, 21 sierpnia 2014

Pora na zimowe kartki.....

Już od kilku lat złoszczę się na siebie, ze robię kartki świąteczne w nocy przed ostatecznym terminem ich oddania - a mam przecież łatwiej - papierów mi  nie brakuje, pozostałe materiały tez dostępne.
Cóż jestem mistrzem robienia wszystkiego na ostatnią chwilę - w tamtym roku jednak poprosiłam Sasi by kopnęła mnie w tyłek, jak tylko przyjdzie nowa kolekcja świąteczna. Papiery już poukładane na półkach w galeriowym magazynie - trzeba zakasać rękawy!
Oto efekt pierwszych zabaw z nową kolekcją - na początek kartka 5-minutowa - z gotowych elementów- chwila wycinania no nożyczkami i jest:


Elementy te są doskonałe dla początkujących scraperek, które nie mają maszynki, wykrojników i dziurkaczy- w zasadzie można mieć tylko papiery - a ciepłe i zabawne świąteczne kartki zrobią się same.

9 komentarzy:

  1. Ale fajowy bałwanek! Ja też mam na drugie 'Prokrastynacja', ale z wiekiem zaczynam się poprawiać;) a tak w ogóle, to co wy z Sasi znowu knujecie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba mnie zaraz poskręca, muszę te papiery mieć w ciągu 5 minut ;)
    Piękna, świąteczno - zimowa, nastrojowa praca. I dziękuję za kolekcję świąteczną, czekałam! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie brawka za takie wyprzedzenie świąteczne i nowe papiery! :) Czekam z niecierpliwością żeby je zobaczyć na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bałwan na skwał - cudnie się prezentuje w tej zimowej scenerii :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już się nie mogę doczekać nowej kolekcji, z której takie ładne karteczki wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)