środa, 22 maja 2013

Nowości na słodko :)

Dzisiaj dzień scrapowania z Sasi. Nowe papierki zawsze same pchają się pod nożyczki :)
Po raz kolejny umówiłyśmy się na twórcze spotkanie i jak zwykle zrobiłyśmy sobie małe wyzwanie.
Opakowanie do czekoladek to  nasz dzisiejszy temat. Po drodze do Sasi zakupiłam na stacji benzynowej "Merci" i zaraz po przyjeździe zabrałyśmy się do pracy.
Łatwo nie było - czy to wina pogody, ciśnienia czy za słonej zupy - pracowało się ciężko.
Mój czekoladownik powstał z wykorzystaniem Tego stempelka w listki, zaprojektowanego specjalnie do dziurkaczy Dalprintu ( oczywiście można wycinać kształt ręcznie)  odbitego tuszem Memento w kolorze Bamboo Leaves. Fastryga to stempel, który ostatnio nieco zapomniany - powrócił w tym projekcie.

Ale dość gadania - tutaj moja praca:




Praca Sasi z wykorzystaniem stempla rozetki odbitego szarym tuszem i tego z białym pudrem:


Po więcej zdjęć zapraszam na bloga Sasi - we wcześniejszym jej poście mozecie zobaczyć więcej szarości

4 komentarze:

  1. Fajny ten stempel! Nie widziałam takiego !!! :) A szew zawsze mi się marzył :)
    I u mnie cięcie nastąpiło :) Aż miło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, wysmakowane - choć pewnie bez zawartości ;-) Nowe papiery cudne, oj będzie się dziać. No i te stempelki. Nie mogę się doczekać, kiedy uda mi się Sasillę namówic na jakieś stemplowo-kolorowankowe spotaknie namówić :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja. a te stempelki pod dzirkacz: wspaniały pomysł!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wykorzystane listki i połączenie z nowymi papierami idealne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)